$ads={1}
Pro administrativní podporu manažera ze Siemens AG v Německu hledáme nové kolegyně či kolegy. Nabízíme možnost zkráceného i plného úvazku.
Náplň práce:
- Organizace kalendáře v aplikaci Outlook, plánování schůzek, komunikace s organizátory schůzek, příprava potřebných dokumentů.
- Schvalování faktur, vytváření týmových objednávek
- Organizace a vyúčtování služebních cest.
- Rezervace hotelů, letenek, víz.
- Rezervace konferenčních místností, zajištění cateringu
- Pravidelná komunikace a písemná korespondence s kolegy a klienty v němčině.
- Podpora při pořádání různých akcí, obchodních večeří, školení a workshopů.
Váš profil:
- Týmový hráč s orientací na zákazníka a na kvalitu odvedené práce.
- Velmi dobrá znalost MS-Office.
- Jste iniciativní, s výbornými organizačními a komunikačními schopnostmi, s proaktivním, strukturovaným a nezávislým způsobem práce.
- Velmi dobrá znalost němčiny, angličtina alespoň na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené (lze zakoupit až 8 dnů volna navíc z rozpočtu na benefity)
- flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 10:00-14:00 hod.
- home office s příspěvkem 100 Kč netto/den
- roční bonus s možností převodu do cafeterie
- e-stravenky v hodnotě 130 Kč/den
- MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
- roční rozpočet do cafeterie ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
- firemní mateřské školky v Praze a v Ostravě
- příležitost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma